2011. június 18., szombat

Üveg Terrárium ... SUPER finom :-)

Üveg Terrárium ... SUPER finom :-):
Hello van minden hüllő barátok itt ... vagyok értékesítés egy pohár Terra a méret 1,20 X 0,60 X 0,50 (hosszú mélység magasság ... ...) A lényeg darab, Beragadtam belül és kívül, de ez nem probléma helyett Azt hiszem ... mert az én teknősök ideiglenesen ott. Korábban volt szakállas sárkányok elhelyezett Terra, így a körte, o) még mindig értékesítés 2 X 100 W izzók nap hobbi és 1 db 100 W-os izzót a nappali Exo-Terra at. Van egy parafa panel benne, mint látni a képeken, hogy valami hiányzik az alján ... ez nem azért van, mert van kavics tiszta kell: o) Call kérdése majdnem 0173 5608851 vagy e-mail címen petraswunschkist @ Jelentés aol.com. Bevallom, ha továbbra is használni, hogy négy nagy vödör Terrariumsand ... a homok volt, körülbelül egy hétig Terra. Addig ... ... Lg Petra; o) azért, mert dolgoztak az ajánlatot ... én nem nagyon szeretem 200, - € A Terra Várjuk további hívásokat tőled: o)
Ár: 200 Ft