2011. június 11., szombat

Leopárd gekkó, hogy a befogadó Terrárium

Leopárd gekkó, hogy a befogadó Terrárium:
Nehéz szívvel, hogy én magam kell elválasztani az én 13-tagú együttessel, sajnos. Ez az én személyes okok miatt aggódni, és már nem elérhető számomra a kisebbeket.

Fotó 1 és 2: egy 3-4 éves nagy sárga fiú, ő tartotta egyedül egy 80cm x 40cm x 35cm Terra. Ő szelíd, a neve Mr. Bean. (Körülbelül 70 €)

Fotó 3 és 4: 2-3 éves nagy sárga fiú, ő tartotta egyedül egy 60cm x 50cm x 50cm Terra. A neve Shrek is szelíd. (Körülbelül 70 €)

Fotó 5, 6, 7 és 8: laknak egy 120cm x 60cm x 60cm-es, 7 Leodamen.
6. kép: nemesített, mind kb 1 éves, és a lányok (High Yellow, Mack hó),
7. kép: Fiona és Luna (High sárga), mind a 2-3 éves,
Fotó 8: Tiffy életkor 2-3 év (Mack hó), és az egyik az utódok évesen kb 1 év (Nagy sárga, Mack hó)
Sajnos, van egy hölgy, aki éppen abban rejlik a nyúzást ... Kérésre Én természetesen küldeni egy fotót e-mailben, hogy .... A farm a különleges alakú, gyönyörű barna. (A 260 €)

Photo 9., 10. és 11.: ahol 4 az én utód, minden lány és az élő körülbelül 1 éves. A Terra a mérete 80cm x 50cm x 35 cm. (Kb. 150 €)

Minden állat élelmiszer-fesztivál, a felnőtt állatokat szelídített, szükségem van a kölykök, még egy kis türelem, de lehet megragadni.
Mivel a fiatalok használják egymást, azt külön őket, és nem hajlandó elhagyni a csoportban. Még egy állat költségek, nem vagyok hajlandó, mert nem akarom hangsúlyozni, hogy a gyerekek várják. Remélem, a megértést.
És így tudok felelni az új tulajdonosok, és biztos lehet abban, hogy a Leos is jól vannak. Mivel én már nyert egy csomó rossz tapasztalatok, és sok - és újra van TÖRLÉSE fenntartom az állatokat csak a betét.

Fontos számomra, hogy az állatok, hogy egy jó új otthont.
Ár: 20 EUR