2011. június 7., kedd

Eladó "Exo-Terra Terrárium, 45x60x45

Eladó "Exo-Terra Terrárium, 45x60x45:
Hallöchen,
Én eladni itt van egy szép másodkézből származó Exo-Terra terrárium. Ezt használták fel körülbelül 2 éve, és lakott szárazföldi remete rákok, de ez már túl kicsi egy bizonyos ponton.

Azt a következő méretekben:
Hossza 60cm
Szélessége 45cm
Magasság 60cm

Persze, azt keresztül érkezett a két éves használatra is néhány kopás;)
A képen 4,5 és 6 azt mutatja, hogy a rács kissé a grill. De nem olyan rossz, és nem zavarja túlságosan.
Én 7. ábra látható egy kis lime az oldalfalakra. Mindkét oldalon. Megvan olyan jó, mint azt tisztítani, de nem megy el sajnos.

Írj nekem egy e-mailt most!

Fontos:
- A szállítás nem lehetséges
- Élek 14612 Falkensee, ami közel áll Spandau:)

-------------------------------------------
Még egy dolog:
Én már elmondtam több tucat ember akarják, hogy a terráriumban. Ezután soha nem hallottam őket újra, és nem volt beszedni. Ezért ismét: Kérjük, hogy csak komoly e-mailek!
Ár: VB