2011. június 10., péntek

Eladás OSB nagy f. zb szakállas sárkány terrárium

Eladás OSB nagy f. zb szakállas sárkány terrárium:
OSB eladni terráriumot, mérő-200cm x 80cm x 80cm beleértve a hátsó panelt és világítás csomag
korábban lakatlan!

A test volt, kit, hogy vettem az eBay-en (OSB szervezet, borovi / üvegajtó szellőző rács, NP € 249)

.... Aztán elmentem dolgozik azon, hogy a mi szakállas sárkány a hátsó fal. Ez áll a hungarocell és a színezés színes csemperagasztó (több réteg)

Az összeszerelés alatt költöztünk, a szakállas sárkány van egy terráriumban méretre egy lejtőn, és így valójában a tervezett terrárium felesleges. A hátsó fal csináltam még nincs kész, és így van esélye a nagy terrárium hátsó panel, ami szintén nem olyan egyedi rendelkezésre.

amely nem látható a kép:
A terrárium értékesített egy világítási csomag telepítve van az elkövetkező napokban.

Ez a következőkből áll:

5x HQI lámpák, minden egyes 70W illő lámpák (NP 49,95 € / db)
2x aljzat (hő foltok, UV-lámpa, stb)

A terrárium még kerülni nekem nem csak a sok munkát, de egy csomó pénzt (kb. 600 €): (
Fontos!

feltétlenül csak a Pick Up! Szállítási nem elérhető!

Látogasson el bármikor:)

Vedd fel az 54 413 Beuren (földszint)


Ha kérdése, én természetesen elérhető:)
Ár: 400 EUR VB