2011. május 27., péntek

jó, mint az új, teljes terráriumban a "rock" hátsó fal, stb.!

jó, mint az új, teljes terráriumban a "rock" hátsó fal, ETC .!!!:
TELJES terrárium!
Védeni elterjedtsége nedvesség!
Tartalmazza. Heat lámpa (kábellel és kapcsolóval!)!
FA (sokkal stabilabb, mint beépített üveg!)
A hő tárolt optimális takarít meg a felesleges villamos energia költségeit !!!!!!
Hossza kb 64cm
Mélység 50cm
Magasság 65cm
2 csúszó üveg
Hátsó falán a "rock" szerkezet,
a tároló alatti terület a hő lámpa
és a barlang alatt a bal hátsó!
A rendkívül összetett és tisztán végre belsőépítészeti!

Én ezt a kialkudott terrárium a magán
CSAK 59, - €
A Pick Up.

Minden más fénykép mutatja egy nagyon kis részét mindez még teljesen új tartozékokat, amit itt minden kínáló nagyon olcsó!
pl:
még az eredetileg csomagolt BAS T-lock lemez
mindössze 7, - €!

DIGITÁLIS
Hőmérő, egy hosszú vezeték végén a hőmérséklet-érzékelő!
A teljesen pontos (és egyszerű!) Hőmérséklet szabályozás lehetőséget!
Tartalmazza. két új gomb-akkumulátorokat
és kétoldalas szalag szereléshez
(Az én aquarum ez a hőmérő fel van szerelve a jobb felső sarokban a szélvédő!)
ITT CSAK 5, - € (8,95 € !!!!!) kiskereskedelmi ár!

........., Stb stb .........:
Lásd a képeket itt és a többi az én reklámok! ;-)
Kérjük, vegye figyelembe az összes ilyen,
Köszönöm! ;-)

A túra a cikket lenni!
Kinevezések (és kérdések) telefonon, köszönöm.

Kérjük, hogy a leveleimet, ha szükséges
Aquaristik-HH@gmx.de
Küldeni köszönöm!

Én vagyok a fix időpontok nem érhető el:
aki engem hív, az ő telefonszámát 0172-4876748 a Broadcast
A anklingeln ott továbbra is teljesen ingyenes,
Én nem vagyok ott, akkor hívja
hívja vissza, de
és átveszi a hívásdíjak! ;-)
Szintén vasárnap!

Gruß,
Werner
Ár: 59 EUR