2011. május 28., szombat

Három felnőtt szakállas agáma keres egy szerető otthont

Három felnőtt szakállas agáma keres egy szerető otthont:
Technikai okok miatt időt és pénzt sajnálom, hogy én három szakállas agáma szerelem.

Amadeus és Cecilia egyaránt 2 éves, és a Sand Fire Red
Constanze körülbelül 7 éves, és már egy öreg hölgy, de még mindig nagyon agilis és fitt.

Mindhárom enni is, és sokat, és ragadható meg gond nélkül.

Én nagyon nehezen hagyja szeretett három, ezért szeretnék találni egy faj-megfelelő, és szerető otthont nekik.

Mivel én képezik van szükség mind a három, persze, én terrárium és nem is felajánlja ezt itt. Ez 240 <60 <60 cm hosszú, azonban lehet alakítani 2, minden terrárium 120x60x60cm. Nekem van egy összesen 4 lámpa a terráriumban, és néhány, a díszek és lakberendezési terrárium. Ezek lehetnek mitgekauft vagy balra velem.

Az ár tudunk tárgyalni, attól függően, hogy vételi volument.


Alig várom, hogy betűk és ajánlatok

Tisztelettel:

Kim
Ár: VB