2011. május 31., kedd

Eladás Swap / Terra + én kukorica kígyók ivóvíz GENT

Eladás Swap / Terra + én kukorica kígyók ivóvíz GENT:
Hello persoehnliche alapító Eladás / csere itt vagyok én terráriumban és annak lakóit. A terrárium valaha látott engem wodę és jól felszerelt. Ott van a Terra a teljes felszerelés, technikusok, a világítás és természetesen a kukorica kígyók erre. Én is adnak élelmet nekik. A méretek 80cm széles, 80cm magas és 60cm mély. Azt is egy beépített padlón. egy kis Terra még mindig adnak le a magas 20cm széles, 20cm mély, és nem lámpa dobozba 40cm magas és 48cm-es doboz lámpákkal. Ez mind kell külön megvásárolni, a kukorica kígyók esznek olyan jól, és élet-halál és ontotta a bőr minden gond nélkül. Bélsármintával analízist geführ, és jó volt. Ha érdekel, vagy kérdése van akkor írjon egy e-mailt, vagy még jobb alatt rufft 01624860046-én Besichtiegung után bármikor vereinbarrung. Mi az ára, hogy csak hogy én egy ajánlatot. És képeket küldök neked is tetszik. Mfg
Ár: VB