2011. augusztus 1., hétfő

Szakállas sárkány terrárium keres új otthont

Szakállas sárkány terrárium keres új otthont:
Helló,

Nem vagyok kínál a 3 kedves szakállas sárkány srácok, mert nem fog több időt a jövőben, hogy vigyázzon a szakállas sárkányok.

A burkolat készült OSB és méretei 150 * 60 * 60 cm. A belső tér volt, kidolgozott tervei alapján nekem hungarocell és a csemperagasztó, akkor mindent díszített sivatagban színben.
Van még, amit tartozékok tudom, akkor is boldog.
Minden, amire szüksége van a szakállas sárkány életre, persze, csak az élelmiszer.

De a szakállas sárkányok magukat.
Vannak a szakállas sárkányok Pogona nemzetség Viticeps.
Három férfi, ami nagyon jó, mert nagyon fiatalok együtt.
A legrégebbi majdnem 5 éves és jött egy fél évvel nekem.
A másik kettő körülbelül 3,5 éves, és odajött hozzám, mint fiatal.
Nincs optikai hibák, mint a farok harapott le, vagy ilyesmi. Betegségek nem is ismert engem.
Ők mindig jó is gyártott én és tisztítani, és fürdött.

Bárki, aki komoly érdeklődést is nyugodtan forduljon hozzám.

Az ár vonatkozik a teljes burkolat, az állatokkal, tartozékok és szekrények

Ha valaki nem akarja, hogy a szekrények, beszélhetünk róla különben hagyd teljesen.

MFG
Ár: 400 EUR VB